sobota, 11 stycznia 2014

Liebsten Award


                                             

Zostałam nominowana do Libsten Award przez Marta.Z

Dziękuje kochana :** 

Pytania od Marta.Z

 1.Dlaczego zdecydowałaś się pisać bloga?

 1.Często wymyślałam sobie różne historie ,aż pewnego dnia zadałam sobie pytanie"A gdyby...tak podzielić się tymi opowiadaniami z innymi?"no i zaczełam pisać bloga.

 2.Czy Twoi koledzy i koleżanki z klasy wiedzą, że prowadzisz bloga?

 2.Wiedzą że prowadzę bloga,ale nie każdemu daje linka do niego.

 3.Kiedy masz urodziny?

 3.   27.01

 4. Ulubiony sport?

 4.Siatkówka i piłka nożna.

 5. Ulubiony kolor?

 5.Karaibski błękit.

 6. Najnudniejsza lektura jaką w życiu przeczytałaś?

 6. Dzieci z Bullerbyn.

 7.Film, który sprawił, że zaczęłaś płakać?

 7."Bez mojej zgody","Trzy metry nad niebem" i ''Wciąż ją kocham"

 8. Najstraszniejszy horror, który oglądałaś?

 8. "Klątwa 2 "

 9.Jakiego zespołu/piosenkarza/piosenkarki najchętniej słuchasz?

 9. Lindsey Stirling.

10.Trzy blogi, które jako pierwsze zaczęłaś czytać.

10. http://opowiadania-kickin-it.blogspot.com/2014_01_01_archive.html

     http://love-story-leo-howard.blogspot.com/

    i mój najulubieńszy: http://kickinit-story.blog.onet.pl/ <3

 11.Jaki chłopak podoba Ci się najbardziej? (kolor oczu, kolor włosów,    wysoki/niski)

 11.brązowe oczy,szatyn,wysoki



Osoby które nominuje:

1. Chrissy Fox

2.Natka Howard

3.Patty Howard   

4.Olivia Howard

5.Megi Howard

6.Domi Howard 

7.Wikanda

8.Ewa Kluczyk

9.Ola lynch

10.I.P

11.Żuliana Aleksandrov  

                        A oto moje pytania:
1.Twoja  ulubiona książka.
2.Twój ulubiony blog.
3.Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
4.Jaki jest twój ulubiony serial(oprucz Kickin it)
5.Jakie typy filmów lubisz oglądać?
6.Jaka jest twoja ulubiona postać historyczna?
7.Czy masz siostre/brata?
8.Jakiego koloru nie lubisz?
9. Czy masz psa?
10. Jaki jest twój ulubiony dzień tygodnia?
11.Czy jest jakiś język obcy którego chcialabyś się uczuć?Jeśli tak to jaki? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz